LIKA MYCKET HÅR SOM EN GOLFBOLL......

Här rullar dagarna på som aldrig förr....

Ena sekunden är man i Turklandet och svär för att man håller på att få värmeslag,  för att i nästa stund vara tokig för att man får skotta av snön på bilen.....Alltså vart tog hösten vägen..??

Jag har till och med köpt mina 2 första julklappar idag...Ja ni hör ju själva

Det fräser väl bara till så sitter man och målar ägg till påskriset !!

Idag har jag vart till frissan och försökt få ordning på mitt så kallade hår...Eller hår och hår?? Det lilla jag har kvar efter dom sista 2 månade av hysteriskt tappande av barr....Det är riktigt helt jävla värdelöst att tappa håret, jag har inte så mycket hår att skryta innan dirrekt heller, men nu är det totalt kaos uppe på knoppen...

Min kära frissa som jag haft i 100 år typ, skrek i högan sky...MEN VAAAA FAAAN !!! Jo tack jag vet sa jag och var nästan nära en tår, men vad hjälper det..?? Bara att bita ihop och hoppas på att det snart växer ut i gen så man slipper se ut som en gleshårig paniköverkammad 70 årig gubbe.....

Så fort jag mår skit och det är en miljard grejjer som antingen går fel eller jag oroar mig för, så kommer skalligheten som det berömda express tåget.....Brum säger det och vips så ligger allt hår på golvet och man ser ut som fan....Jag vill ha långt tjock hår till röva....Fast, its never happens to me  =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0