ILLRÖDA ÖRON.....

Mina öron glöder......Herre jösse jag har suttit i telefonen och fixat med servisar till våra larm i nästan 4 timmar......Nu förstår jag dom som inte vill vara telefon försäljare någon längre tid   :)

Hela förmidagen+halva eftermidagen gick åt för en trög kärring att lära sig att grejja allt med inbokningar och få till dom på datan oxå......hahahaha jag är verkligen helt kass på det här med datorer. Men man kan ju som bekant även lära gamla hundar att sitta..höhöhö

Min skalle brinner snart upp av alla förbannade saker jag ska hålla reda på.....Det är ju inte precis a pice of cake att ha med mäniskors säkerhet att göra, det får ju liksom inte bli fel....HUUUU hemska tanke

Oskönt med allt ösregnande i kväll.....Skulle behövt en löptur och rensat ur pannbenet rejält. Nu fick det bli ett långt bad istället, inte heller så tokigt. I morrn skiter jag i om det haglar, åskar eller är driv is......Då ska tanten ut !!!!

Åh måste få vara lite stolt i dag oxå....Ninni ringde och var jätteglad, hon hade klarat sin första tenta. Jättebra jobbat gumman, det är ju det jag sagt hela tiden. Du kommer att fixa detta, inga problem. Du har ju fått dina studerar gener från mig och då kan det ju inte gå fel...eller hur  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0