BACK ON THE ROAD AGAIN.......

Tillbaka till vardagen igen med installationer av larm precis hela dagen....Idag blev jag till och med bjuden på kaffe och dopp 2 gånger... =)       sånt gillas skarpt och vikt kurvan kommer snabbt att öka om det fortsätter att bjudas på detta vis.

Håller på att slita mitt stackars hår av skallen för att få tag på min handläggare på den berömda instansen Arbetsförmedlingen......Alltså är det ett skämt denna inrättning. Allt som har med AF, Försäkringskassan och för att inte glömma bort A-kassan kan göra mig totalt psyk sjuk. Är man inte en dåre innan man ska ha med dom att göra...så blir man garanterat en efter. Till 100 % fullblods dåre !!!!

Jag ska kasta mig in i pappersvärlden med alla dessa idioter igen......= Gå ner 7 kg och tappa nästan allt hår på kuppen

I går brände vi Torsby tur och retur på några timmar. Åkte i 4 tiden på eftermidagen och var åter halv 11 på kvällen....Snacka speedad tur, ingen extra lång på hälsning hos Ninni inte.....hahaha, In i en halv timme å äta pizza sen i väg, snabbt som bara faaaan.

Jaja bättre med en halvtimme än ingen alls  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0