2 KLAPPAR EN TAPPAD PLÅTBIT OCH BLÅA BEN...

Tog en paniksväng till Kupolen idag.....Måste ju liksom göra nått åt mina julklapps köp som hitills är = med nästan noll...

Hittade man nått då ??? Kan tala om att jag först höll på att förfrysa mina stackars tranben i bilen eftersom den där jävla kupevärmarjäveln man har inte gått igång..så det var kallare än i röven på en pingvin inne i bilfan...Och jag som hade piffat upp mig i kjol(?) och allt...!!!!

När jag sen skulle ut och tanka så ligger det en bauta stooor plåtbit bakom min bil...eh?? Inte var den där när jag kom tänker jag.....Ser ett par Nissar som står och blossar vid macken(lämpligt ställe och plossa på) så jag frågor dom.....Såg ni om den här plåtmojjängen låg här när jag kom ??? Nääää säger den ena tror inte det..

Slänger in den i bilen ialla fall och undrar vad den kommer ifrån....Måste vara nått som sitter under halva bilen typ...Kan det vara golvet ??  =)    jaja jag kom både fram och tebaka från Borlänge så inte vet då jag vad det var som släppte.

Åter till mina julklapps köp.....2 st vrånghandlade jag för att inte komma hem helt utan. Fast det var 2 fina och bra grejjor...så det så!!

Det kuligaste idag var när jag passerade ett återbruk/retur när jag var på väg hem......Stog på bromsarna och svängde in ....Jag älskar att loppa runt på sånt. Men här var det inga fynd tyvärr. Men på vägen ut så hade dom ställt fram ett stort bord med julpapper och snören....En stor skylt förmedlade att---Här slår du själv in dina julklappar själv.  Ja men va fan, inte köper man väl julklappar på returen???? Där går väl ändå gränsen känns det som. Har man inte råd att köpa en julklapp så kanske man ska skippa firande med klappar i huvudtaget.

I morrn blir det larming i Fagersta hela dagen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0