UTSKÄLLD......

Idag vart jag utskälld på jobbet.....som fan!!

Inte på riktigt, utan av en massa hundar som var där för att visa upp sig....

Inne i sporthallen var det fullt med små hårbollar i storlek mini. Dom blev fönade, sprejade och tuperade av sina mattar, som för övrigt hade pumps och typ Dior kläder på sig....Söta hundar, men jag tycker att man kan liksom lika bra ha en lovikka vante i koppel.....

Ute på gården var det RIKTIGA hundar.....Och riktiga ägare. Här var det skinnbrallor, cowboyhatt och gummistövlar...

Och nu snacka vi inga toviga lovikka vantar, utan hundar med lite power.....Här skälls det ingenting, det behövs inte för alla hundar här är grymt medvetna om sin plats och rang. Det enda man hör är några lååånga mörka yl som nästan går genom märg och ben.....brrrr

Just det.....Polarhundar är temat och här sticker man inte ner några händer och gullar i onödan inte...Jösses vilka coola hundar. Hade man kunna ha dom lösa så hade jag lagt in en beställning dirr. Med en sån här springkompis så är man garanterat trygg....

Käka kinamat och springa låångt var resten av kvällens tema......I morrn bär det av till Torsby igen. Kolla på lägenhet åt Ninni och laga rullskidor...

Finast av dom alla.....En långhårig Alaska Malamute


Kolla på vovven till höger.....ganska stooor


Lika stor som matte när den vill kramas....Åhhh jag vill oxå ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0