LAPPENS....OM MAN VILL BLI PROPPMÄTT

När man inte har viktigare saker att göra en söndag, så åker man till Lappens i Hedemora och smäller i sig kulglass....

Jösses vilka glassar och modeller det fanns att välja på....Smaskade i mig en salig blandning av ägglikör och choklad/marzipan.....

I natt kollade jag på en film eftersom den där grabben John Blund vägrade att komma......Vid 3 (?) får jag ett sms......Vafaaaan nu då, tänker jag. Nu är det någon där nere i Värmland som behöver hjälp...;)

Är du vaken står det....?? Det är Felice som skriver

Jaa skriver jag tillbaka, hur så???

Då ringer det i min lur......Tjaaaaa hör jag henne glatt i andra änden. Vad gör du?? Nja säger jag, jag kollar på en dansk film.....Å vad gör du själv. Sover inte du????

Näääää, Olle (Ninnis ) har suttit här och väntat på henne för han kom inte in i lägenheten och han frös som faaan, så han har vart här och värmt sig. Men nu har Ninni kommit hem så nu har han gått och jag är tvärpigg.......

Ok.....Där låg vi och snackade kl 3 mitt i natten.....

Lite små seg i morse kan jag lova  =)

Kutade min vända som innebär 5 km bara uppför......Inte så lyckat med bara glass i magen och just ja 2 koppar kaffe.....Inte enns Alzacar kunde få mig att ta det minsta lilla danssteg idag. Däremot så mötte jag folk i den värsta motlutan och jag blev nästan rädd att dom skulle göra en heimlich manöver på mig där ute i skogen, för jag låter som jag skulle behöva nått liknande när jag vägrar att dra ner på tempot när lungorna och allt annat i min tantkropp  vill få luft och vila.....hahahaha snacka att dom tittade lite konstigt på mig.

Ormprognosen är fortfarande 0.......Hoppas det dröjjer innan 1:a gallskriket kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0