I BLAND UNDRAR JAG......

Tror min blogg fått fnatt idag........Åtminstonde på det röda strecket. Hur kan jag ha liksom nästan 70 st så här mitt på dagen (13,30)..?? Tror inte folk att jag har annat att göra än att sitta här och banka på tangentbordet, som någon annan elit bloggerska  ;)

Hur som helst, nu när jag ändå är här så kan jag ju skriva några rader då......

Ledig i dag eftersom det blir att jobba i helgen....Det firar vi med att ställa klockan och gå upp och knöka i sig frulle, vänta en stund och sen bege sig till ruschen för att spänta på uppför denna idiotbacke som nästan tar livet ur dom bästa..även jag är inräknad där, hehehe.

Ruschen är en spikrak låååång backe på 250meter(står det på nån skylt) men jag tror bestämt att den är längre. Den går precis rakt upp och jag skulle inte vilja åka pulka utför den kan jag lova. Sagt och gjort bara att börja plåga sig upp och ner, och eftersom ungarna har talat om för mig att jag har bygdens längsta(?) skinkor så får man ju panik när man tänker på att beach 2010 kommer fortare än man anar och för att inte tala om Turkbeach 2010 som är precis runt hörnet..gaaaaahhhh. Men nu har jag ialla fall gjort lite för att hissa upp dom en bit.....Kommer knapt att kunna sitta i morrn !!!

Jag har 5 brutal pass som jag riktigt drar mig för att göra 1:a gången varje vår och detta är nästan det värsta....Så här kommer min topp lista på se ljuset i tunneln pass

Plats 1.....Brutal loppet Torsby.  Mardrömmarna mardröm. Men plågsamt kul faktiskt(jag är väl skadad)

Plats 2.....Hårda 7,5:an Torsby. Svinersjobbig men fin och blandad terräng(se det från den ljusa sidan)

Plats 3....XC banan i Norberg, Mountainbike banan dom hade här för eliten på SM....gaaaaaahh say no more

Plats 4.... Ruschen I Norberg. Spyorna får sväljas stup i minut efter att man avverkat minst 6 st uppknallningar...

Plats 5.....Alla första milen turen på våren....När man är dööö vid 2.5 km och inte fattar att man har 3 gånger till kvar. Det är då man funderar på varför man inte börjar väva mattor istället....

Nu har jag ialla fall gjort 2 av dessa och OBSERVERA att dom på topp 3 är ogjorda än......Undrar varför??? hehehe

Nu ska jag koka kaffe åt mig å gubben sen bär det av till Klädbyteri igen..med lite kortare skinkor, hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0