OOOOOPPS I DID IT AGAIN.......

Så har man skämt ut sig igen.....

Fick för mig att jag skulle kuta en vända som jag brukar cykla och springa på sommar´n......

Sagt och gjort, Hasse skjutsar ut mig till the midle off nowere(stavning?) Släpper av mig och sen är det bara att ta sig hem....typ

Lååångt pass innebär att jag MÅSTE gapa med i alla verser på mp3:n för att hålla ner takten, blir så jäkla lätt att man brassar på för fort..Men med lite körande i refrängerna så orkar man liksom inte dra upp tempot.....

Var jätte duktig dom första kilometrarna..sen började jag tycka att det måste hända nått mer om jag inte skulle börja pinna på...Och när det så kommer en hääärligt rockig bit med massa gitarr ös, så kommer jag på det......

Jag spelar lite..eller ganska mycket luftgitarr medans jag för full hals vrålar......IIIII CAN WALK A THOUSEND MILES FORE YOUUUUUUUUUUUU..............Och där en liten bit in i skogen står det 2 karlar som har frysit till i sina rörelser med det dom pysslat med....Röjjer sly, hinner jag tänka innan jag liksom kommer av mig i mitt solo uppträdande......

Faktiskt så skrattade jag nog fan mer än vad dom gjorde......Men dom måste ju ha undrat vad i helskotta jag höll på med mitt ute i ingenting.......kutande idiot med inslag av luftgitarr och skönsång.

Det tog några kilometrar innan jag började små nynna lite igen....tyst, väääldigt tyst. Jag lovar

Varför kan jag bara inte vara som alla andra motionärer...Hålla till på elljusspår och vara tyst !!!

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Nix, kör på som du brukar, är säker på att du livade upp deras dag.



Ha en bra dag.



Lotta Potta

2010-05-06 @ 08:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0