BACK IN TOWN.....

Fattigare än en lus är jag hemma från Torsby igen......

Men bilen är fixad och besiktad, så nu ska det gå 1 år till...

Jag hatar bilar...särskilt sådana som får 2:or och körförbud !!!!

Nu är en ny vecka igång och vi får se vad den har för överrsakningar att erbjuda....Blir det en flipp eller flopp. Det börjar bli läge för en flipp vecka tycker jag......

På vägen hem så var det snöstorm, hagelsvärm och nästan drivis på en del ställen. Det är liksom Maj, men vantarna var på när jag sprang häromdagen.....Vaa fan händer??

Ninnis sötaste kattskrälle har jag med mig hem oxå..Våran tjocka Rune har nästan gått i ide här hemma sen hon(Krösa) åkte hem sist.....Jamandes har han gått runt och letat efter sin tjejkompis i flera dagar, tills han helt verkat tappat lusten för allt...utom mat förstås. Det enda han gjort är att legat inne på våran säng och vart helt enstörig......Jag tror han tyckte livet sög när Krösa försvann ur hans gubbkatt liv..

Gissa om han sken upp när han fick syn på henne.....Och vips så vart våran tröga osociala katt en busande ung herre igen...sä länge han årkade förstås.

Norberg är väl ändå inte byn man ska bo kvar i forever......När ska man våga ta det där stoooora steget och förflytta sig ?? Feg är man och bekväm......Bekväm för vadå igentligen ????

Högst upp på slalombacken i Torsby....Kalas utsikt med fryken som pricken över i
 
Ville, Valle och Viktor...eller
Knatte, Fnatte och Tjatte...eller
Snövit och dom 2 dvärgarna....eller
Dom 3 musketörerna..eller
Kalla, Haag och Falk...eller
2 och½ kvinna...eller
Skönheten och odjuren........jösses listan ju kan göras hur lång som helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0