LOPPIS....DÄ Ä GREJJER DÄ

Däcket lagat......Nu brummar Forrrden igen   =)

Har vart till Hedemora på någon slags loppis idag. Min raggar kompis Agneta har tipsat om detta place, så då tänkte jag att  när jag hade en stund över på eftermidagen att jag skulle kolla in utbudet.....

Jösses......Det var verkligen ett ställe för mig. Massor av "dynga" eller fynd som jag hellre kallar det. Jag hade behövt en större bil kom jag på när jag var där....Hur mycket grejjs som helst att snickra och måla om för ingen penning alls. Det roligaste jag vet är att fixa gamla prylar, klä om möbler och måla....

Jag var i heaven kan jag lova.....Fast eftersom jag hade min silverkula dit så blev det ingenting köpt. Men på Lördag är det öppet igen och då ska jag nog dit med en EXTRA stor släpkärra...hahahaha.

I morrn blir det att frisera sig, börjar se ut som en Afghanhund med utväxt. Sedan har vi Medeltids middag på jobbet. Hoppas jag slipper att ha säck och tofflor med pinglor på mig.

Jag slutar aldrig att förvånas över vissa personer här i Norberg.....Ska aldrig samvetet komma ifatt och få ångern att göra ont ???

Snart så bär det iväg......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0