THE MYSTERIE OFF MY BLOGG IS OVER.......

Så var mysteriet löst varför min fantastiska blogg fått värsta dampen......

Jimpa (skidkungen i släkten) har länkat till min  från sin jätte seriösa blogg som alla i hela skidsverige läser .......tydligen!!

Nu måste jag ju oxå bli seriös ....Annars får man ännu mer skämms poäng när man ska ut på skidturne till nästa vinter...Huuuuuu!!!!!

Fast det är klart...Lite träningtrix kan dom ju alltid lära sig av mig...hahahahaha. Särskilt det fär med luftgitarr spelande när det lååånga passet börja bli tråkigt..höhöhö

Appropå träning så blev det snor korta intevaller i uppförsbacke idag....Har kommit på att mina intervaller är till 90% uppför..vart gick det fel ???

Det Kanske var därför som min kompis blev galen en gång när vi var ute å kuta...I varje uppförsbacke så drog jag gärnet och hon själv höll på att dö....Och sen på platten var det jag som såg döden i vitögat. Snacka osynkat team..hahaha   Vi har inte kutat så mycket efter det... Måste bli mer rejs på platten för min del, annars blir jag som en jävla bergsget. Kulsnabb uppför men sen är det inte så mycket mer

Japp kommer ju förresten på at det finns ju ett lopp för mig..Hackmora Bergslopp i Sågmyra eller vart det nu går någonstans. Starten går och sen går det bara uppför, uppför och uppför....Mjölksyra ? Trooooligen

I sista stund kommer jag ju ihåg...............Jösses idag stärkte jag mig själv rejält med att göra plankan i 3,02. Kommer att ta några veckor innan jag kommer upp i det igen...eller kanske inte  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0