SNART ÄR VI PÅ VÄG.......

I morrn vid den här tiden sitter gänget på inflygning över Antalya Airport......

Gaaahhh det ska bli så rackarns skönt med lite slappande ett tag...

Kommer att kuta till MIGROSS(stor mataffär) på morgonen och köpa fetaost, tomater och segt vitt nybakat bröd. Kanske, eller jag vet att några Tuborg Citron bira kommer att få hänga med i påsen hem oxå..Gött dä

I går var det motions lopp i cykel här och jag måste bara kolla på när strids tupparna i 40 års åldern som kommer fräsande på sina extrema landsvägs hojjar..En kostar säkert lika mycket som bägge mina bilar..å lite till   ;)

Dom kör som om det vore OS tamefan...Fast jag tycker det är fränt att dom öser på och många är ruskigt trimmade...

Träna har jag gjort själv oxå..Igår trampade jag på i Rusch helvetet igen. När jag gått den 5:e så var det näääära en kräka..och på den 6:e så var den riktigt upp och vände. Fy fan det var ingen riktig höjdardag att smacka på i ruschen kände jag....Därför sprang jag lite halv långt idag istället. Med håll som hade kunnat dödat en elefant..jag lovar. När väl hållet kommer så släpper det så fan heller. Kasst att försöka att kuta då. Man ser mer ut som en halvhalt förtids pensionär med ticks....

Japp nu väntar slafen.....

En vanlig Turkbira är inte heller så himla fel......Snart så   =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0