SISTA BIRAN ÄR ÖPPNAD......

Sleeeten.....Alltså sliten på Svenska, det andra säger man på Torsby mål.......

Fy knappt sovit en blund  i natt och så skulle man upp i morse och i väg till kneget.....

Tur att det var svinmycket att göra, för då hinner man inte känna efter att man skulle behöva stå å hästsova.....

Men när jag kom hem och satte mig i 2 minuter så kom STORSLÄGGAN farande........

Fick lov att ut och gå en timme för att inte gå och ta en pensionärs tupplur..Lätt hänt till travet som var på tv 4...

Nu är i alla fall grillen på och sista citronölen från Turkiet öppnad....Tar alltid med mig ett gäng Tuborg Citronöl hem när vi är där...finns liksom inte att köpa i Sverige, inte enns att beställa !!! BHUUUU för det.
Men nu suger jag på den allra sista och den är SÅÅÅÅ god..

Sen har vi enligt ungarna ett hundköp på gång....(?) Jag vet ialla fall ingenting, men jag har sett denna ljuvliga varelse som bor granne med Ninni och som ska säljas .....Jag är jätte sugen på att få en springkompis igen, saknar Wilma skitmycket när jag är ute på mina konstiga skogsrundor....Får ta mig en ordentlig funderare för det är verkligen en otroligt söt hund och inte ens 1 år än-...Det värsta är namnet ....Snövit !! Gaaahhhh vad töntigt !!

Har funderat på nått som låter ganska lika..Ropar man snööööööviiiiit, så kan det kanske låta lika med Beeeeeeriiiiiiiit   hahahaha. Jag och Berit vilket radar team.....

Här är godingen.....Snövit eller Berit???? Jag tycker ialla fall att Berit är kuligare. Snövit går helt bort ialla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0