SÅ VAR DET ÖVER....FÖR DEN HÄR GÅNGEN

Nu har jag skrubbat av mig allt jox från klädbytardagarna...har ju liksom lite (mycket) bacill skräck, så jag har en sån där krypande känsla av lort och gud vet allt på mig när jag kommer hem......

Men det är faktiskt inte några lortiga kläder vi tar emot..men ändå har jag den där feelingen och vill snabbt komma in i duschen och slänga allt i klädväg i tvättmaskinen..fort som f-n

Försäjningen var väl ingen riktig höjdare idag...Men det var ialla fall några som fyndade på duktigt.

Jag har en redig huvudvärk, så nu ska jag nog krypa ner bland lakanen tror jag, inte så där överdrivet sugen att gå upp och jobba i morrn om jag ska vara ärlig.....

Måste visa mina fynd jag gjorde idag....till framtidens tösabitar  ;)   ......Men kom i håg, gärna om ca 5 år

Men fatta vad sött....Converse kopior i st 13(?) och mega söt klänning till.....20 kr för allt


Okej då..om det blir en grabb, nya Spiderman stövlar och ett måste med leopardmönstrade pjuck...20 kr för bägge

Kommentarer
Postat av: Pernilla

här har du en till som duschade när hon kom hem efter klädbytardagarna.

tyckte jag luktade illa och kände mig skitig.

söta kläder du köpte. får hoppas det kommer ett lite barnbarn då om fem år. :-)

ha en bra kväll

//Pernilla

2010-05-08 @ 22:30:54
URL: http://ockenutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0