RYSS VÄRMEN KOMMER......

Fan så varmt idag.....ÄÄÄntligen har den kommit, våren eller sommaren eller vad det nu är igentligen

Och naturligtvis så har jag tillbringat hela dagen i bilen och i affärer i Västerås. ....Tandreglering igen, det känns som om jag aldrig gör annat än skjutsar till detta ställe....

Jag hade för säkerhets skull tjocka strumpbyxor, 2 klänningar och en jacka på mig......Gissa om jag var lökig

Och att ta av sig strumpbyxorna var inte att tänka på.......En redig smörjning med brun utan sol och en frisering av mina tranben innan man visar dom bleka håriga pinnarna är ett måste

Var ut på IKEA en snabbis och fick tuppjuck i vanlig ordning. Ut med allt gamalt och in med nått nytt, typ...hahaha. Surast blev jag när jag stått i kön till korven dom har där utanför kassan och gubben framför mig tar sista pizza biten och jag blir utan......!!! Det tar minst 10 minuter säger tjejen bakom disken..VA!! Det hade jag varken tid eller lust med så då vrång åkte jag till Donken i stället och åt en "gamal" hamburgare.

Tog en svettig löpvända med ögonen uppspärrade efter orm....Men inte en enda var ute och gled..PHU

Och det är en snygg soffa och garderober vi är ute efter.....Kanske en köksmöbel man kan måla i vitt. Pinnmöbler liksom. (Har du något snyggt över Patric så kan du ta med det nästa gång du besöker Tunneln)

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ja, det kan ju vara bra att klä sig varmt så man inte blir förkyld.......gjorde samma sak igår.....



Japp, nu är varje "pinnjvl" en orm när man är ute och motionerar, barnen tycker att jag är hysterisk som få.......



Ha en bra dag i solen.



Lotta Potta

2010-05-18 @ 08:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0