PLATT JÄKLA DÄCK......

När man kommer ut och är lagom på G för ett pass i Klackberg...så har man punktering !!

Tyckte att silverpärlan kändes lite konstig när jag backade inne på gården, men jag körde på jag.....

När jag var på väg ut genom grindhålet så fick jag lov att stanna å gå ur och kolla vad i helskotta det var som var fel.....

En fet stor punktering.....  =(

Bara att kliva ur och drämma igen bildörren så den nästan kom ut på andra sidan....

Jag är ett kontroll freak så min tränings planering kom liksom av sig....Jaha hur gör man nu då??? Jag skulle ju faktiskt till Klackberg för att springa intervaller och här står jag står på gården som ett fån och kan inte räkna ut hur det ska bli...Skitsvårt vett ni..

Kom på att jag skulle ju faktiskt skulle kunna kuta intervallerna i en fin låång backe i närheten av där vi bor.....Sagt och gjort

Och jäklar vad bra det gick......Hade grym ork idag, fattade inte riktigt vad det var som hände....Men det hände ialla fall och jag ska minsann fortsätta och kuta livet av mig i denna backe....

I morgon blir det att åka till någon däck nisse och laga punkan....= Mera kul utgifter på bilar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0