NÅGON SOM HAR MÖBLER ATT SÄLJA.......?

Tillbaka i Norberg.....=(

Nu börjar jakten på Blocket igen....Tjohooo vad kul.

Inte på bil denna gång, utan möbler. Ninni har fått världens finaste lägenhet i Torsby och ska byta ut sitt möblemang till nått som passar in bättre.

I värsta fina gamla huset mitt i byn och med egen ingång, trädgård och breeeeeda trägolv och för att inte tala om dom tjocka bjälkarna i taket...Mums

Ett kök som nästan är större än hela hennes 1:a som hon har nu så blir hennes barbord och stolar att se ut som man slängt in en mandelbiskvi på golvet....

ÅÅÅÅÅhhhh jag ser minsann möjligheterna till vad man kan göra i denna skitsnygga lägenhet....Fast jag ska försöka att inte lägga mig i.....för mycket.

Nu väntar vi på det pyttelilla huset som ligger på samma tomt och tillhör samma ägare.....Nu snackar vi värsting boende..och det ska jag minsann se till att få 1:a tjing på när tjejen som bor där flyttar ur....

Kattuslingen Rune är på rymmen. Han saknar väl sin kompis Krösa i vanlig ordning. Hoppas han dyker upp i morgon.....

Rune i sin vanliga position.......


Och han har lärt Krösa allt han kan.....Så här ligger mupparna bredvid varandra och softar

Kommentarer
Postat av: PATRIK P

vad behöver ni för möbler?

2010-05-16 @ 23:28:24
Postat av: ninni

soffa och garderober!

2010-05-17 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0