LUMP, NOPPROR OCH ETT OCH ANNAT FYND......

Inga speciella skämms poäng idag.....I bland händer det  ;)

Jobbade häcken (det lilla fladder som finns) av mig till halv 3......Panikgasa hem för att fräsa vidare till nästa händelse......

Klädbytardagarna....hahahaha detta inferno av snuskiga, fula, ohippa och ibland riktigt snygga högar med kläder som folk lämnar in till försäljning.....Här hittar man kläderna som gud glömde och för dom som letar sig något till bebisen så finns det riktigt med fynd att göra.

Till och med jag har köpt bebiskläder ???? Ja men fatta när man dyker på något som är så inni helskotta fint och alldeles nytt så kan man ju inte låta bli liksom.....Någon gång lär man väl bli mormor(så gamalt det lät) fast helst inte än på 5 år tack.....Och då vill jag beställa en tösabit, så allt rosa jag köpt kommer till användning...

I morgon är det försäljning av allt det underbara och allt fantastiskt gräsligt med för den delen...hahahaha

Nu måste jag ta ett svandyk i säng...klockan tickar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0