jJAHA VAD HÄNDER.....

Sitter i ett svinkallt Torsby (10 grader) och funderar på om jag ska åka ner och handla, städa eller kanske rent av bara inte göra ett skit...bara så liksom. Fast jag har svårt att bara sitta med häcken i ett läge och bara softa....

Väntar på att bilverkstaden ska ringa så jag vet vad chock notan kommer att bli....I morrn ska vi hämta bilen, om vi har råd att lösa ut den förstås  hehehe.....

Här i Värmland har det väl inte hänt så där skitmycket.....Vart ut på lite diverse sysslor, som att gå uppför slalom backen här och efter det så fortsatte vi upp i ett utsikts torn som var på toppen......ÅÅÅ då fick man riktigt ont i knäna och yrsel som om man tagit några rejäla stänkare......Helt yrslig och vågade, eller kunde ska jag väl förtydliga mig knapt gå fram till kanten och titta ner....

Övningskörning, träning och glassäta är lite andra projekt som inte vart så otäcka att göra.......eller nu ljuger jag. Övningskörning med Felice är när jag tänker efter oxå en nervpers.....

I morgon bär det nog iväg hemåt Västmanland igen.....jobbet väntar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0