HEDBERGS GREYS ANATOMY

Huuuu så var sprut historian färdig....För den här gången.

Säga vad man vill, men jag är ruskigt impad av min unge som tar detta monster till spruta.

En ny om 3 veckor...Ser riktigt fram till det..NOT !!!!

Som ett lik i morse eftersom Ninnis katt har fått för sig att hon ska ha snopp....Ett jäkla vrålande hela natten, så att sova var bara att glömma..Gav upp vid halv 5. Gick upp och åt frukost eller sent kvälls fika. Vad vet jag, vad man kallar det när man äter den tiden...???

Strax efter 6 pös vi väg ner mot en annan del av Köping....

Klar vid 9....(?) Då stog vi utanför och var klara och undrade...Vad gör vi nu då?? Allting stängt och röven gjorde ont. Vi drar till Donken och tröst äter föreslog Ninni. Och så fick det bli. Sen har resten av dagen vart den segaste ever....Har vart mer dö än levande och jag blir inte så stöddig i kväll kan jag lova.

I morrn ska jag stå i kiosken i Klackberg och sälja mackor hela dagen. det är vist någon sorts hund utställning på gång och vi ska kränga mackor åt folk..

Ingenting har jag gjort åt kondisen idag heller......I bland är det skönt att bara jäääsa

Rocken är på och smärtan kommer snart.....


STEG 1.....IN MED STORNÅLEN ARMEN OCH UR MED MASSA BLOD....



STEG 2.....SOM SKA IN I DENNA CENTRIFUG DÄR PLASMAN SKA SEPARERAS....



INNE I CENTRIFUGEN SER DET UT SÅ HÄR......HÄR FOR BLODET RUNT I 5 MINUTER, FÖR ATT SEDAN....


STEG 3.....LADDAS I DENNA G I G A N T I S K A SPRUTA FÖR ATT SENARE TRYCKAS I ÄNDA TILL SITT BENET I RÖVEN......JÄMFÖR MED MITT LÄPPSTIFT STORLEKEN PÅ NÅLEN.......GAAAAHH


VI TAR EN BILD TILL....FÖR SÄKERHETS SKULL. OM 3 VECKOR KÖR VI IN DEN IGEN. TO THE BOTTOM IN THE AS (URSÄKTA MIN FANTASTISKA ENGELSKA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0