FULLT ÖS...MEDVEDSLÖS, NÄSTAN

Totalt utpumpad.......

Stack i morse kl halv 9......Kom hem kl 19,00

20,00 ut och springa....Får panik när jag vart inne en hel dag och knapt sett ljuset.

Nu är man lagom såsig i skallen och benen. Ska riktigt gå och knoppa snart, måste smälla i mig lite chips före så att man har nått gott i magen när man lutar sig tillbaka i bingen...höhöhö

Medeltids rejset blev nog bra. Jag slapp att spöka ut mig i särkar ialla fall....Som vissa andra fick lov att göra   =)

Hahahaha Peter ser ut som värsta dårpatienten i sin utstyrsel..Åh jag ville ju ha tofflor med pinglor men det fanns inga så då ville jag inte klä ut mig alls.... så det så !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0