112.....= MAMMA RYCKER UT

Utryckning till Torsby......

Hoppas ni kommer ihåg mig(ni vet vilka ni är) när jag ligger ensam på hemmet i nerkissade blöjjor......  =)

Åhhhh vad drygt att ha en massa funderingar när man är ung......Fast det är inte så mycket bättre att ha dom när man är gamal heller..

Vart en sväng runt Karlberg i går kväll. Inte så mycket folk, fast det var ett fint fyrverkeri ialla fall.

Nu ska jag packa ordning lite prylar och styra kosan mot Värmland. Kanske kan man kuta hårda 7,5:an där nere om den torkat upp....Fy den är vedervärdig att springa men samtidigt kul. Fin terräng och grisiga backar....Som jag vill ha det  ;)

Näpp Over and Out

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

De kommer GARANTERAT ihåg sin mamma i alla lägen.



Lotta Potta

2010-05-01 @ 19:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0