ETT SLÄKTDRAG......? ELLER

En tung helg för våran skidgalna familj.....

Verkar som om vägen till mörkret kom via Jimmie och Felice. Bägge två fick smaka på att vägga innan(?) tävlingen började liksom....Vad är det för kassa släktgener..??

Stackars Jimmie han bara av startrakan i Sälen innan han kände att den STORA släggan kom farande i 300 knutar och blodsmaken kom som ett viggen plan i attackfart.....OCH då har man 9 mil kvar, gött att veta det.....

Felice skulle bara åka 5 km......Men det såg ut på åkstilen som om hon skulle åka 5 mil. Släggan å Viggen kom även på besök i Storvik....

Jag är enormt impad på att Jimpa fortsatte att borra på,  fast det måste ha gjort satans så ont i hans kropp att nöta på alla dessa jäkla mil och dessutom lyckas sluta som 29...Keep up the good work säger jag bara. Det blir nya Vasalopp, och då kanske team Willys kommer med sin expert lagning...vem vet  ;)

Mitt i all mjölksyra och blodsmak så fick jag ialla fall gräddbakelse smak i munnen idag...Kan ju faktiskt erkänna att det är mycket trevligare att få det. Gubben här hemma fyllde år, så det blev att klämma i sig lite bakverk från Elsas konditori....Inte helt fel.

För övrigt så tyckte jag att Kajjan i Vasaloppet ägde......Fy satan vad jag skrattade åt hans jävla prylar och snack om intevallstart och ordningsregler. Vilken kille. Fast jag tror inte han kom i mål, han försvann typ vid 2:a kontrollen.

Näpp nu måste jag tänja lite så att man inte stelnar till efter denna jobbiga söndag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0