KULSNABB PÅ 7:AN ......??

Idag har jag vart duktig...enligt mig själv ialla fall.

Julgardinerna på Felices rum är nertagna och fönsterna är till och med tvättade....Jösses, trodde aldrig att jag skulle ta tag i detta negergöra...Nu är det bara vardagsrummet kvar..   =(

Får se om jag årkar i morgon, beror på hur humöret är när jag kommit hem från besiktningen med silver kulan...

Är det dyng mycket 2:or så går jag på Portan och tröstar mig med cider..annars får det väl lov att bli att ta tag i strykjärnet och mirakel trasan igen....Nästan så man hoppas på nån 2:a så man slipper putsandet  hehehe

Kutat har jag oxå gjort idag.....Jag fattar ingenting(som vanligt då) Hela kroppen skrek att jag skulle börja med boule eller nått anant passande, och jag kände att detta kommer att ta tid...jösses. Men när jag släpat mig runt min 7 km rutt och slog en koll på klockan så håller jag på att få knäppen......Denna tid som jag presterat på rundan är den nästa bästa jag någonsin haft ?????? Vadå fatta noll. Här känns det som att jag kutar i snigelfart med blyinfattade skor och då har jag tydligen fräst på som aldrig förr..Vad är problemet ???

Och hur toksnabb kommer jag inte att bli senare i sommar om man klockar nästan ett pers så här tidigt på försäsongen...??  mooohahahaha

Håhå jaja, känner att Brutalbanan i Torsby kommer att bli a walk in a park till sommar´n    höhöhöhö....NOT !!!

Just ja, sen har jag plockat ris. Påskpynta är inte min grejj. Öser på allt till jul så det finns ingen lust att dra fram en massa gula saker för några dagar. Fast ris går ann men där går gränsen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0