IKEA......

Vart på IKEA och handlat matta och en del andra prylar....Man får riktigt kuta förbi möbelavdelningen med stängda ögon, annars blir man bara bitter över det man inte har men vill ha...!!!

Fast kanske kan jag lura Hasse att köpa ny klädesel till våran soffa till hösten..Har ju en sån där bra soffa som man kan byta om på....Och vips så har man en ny för en billig penning.

Planen är att soffan ska bli svart nästa gång.....till hösten

Fast nu är allting vitt, utom julgardinerna som är bajsbruna och fortfarande hänger uppe..Skämmas att man inte orkat byta, men jag lovar att jag ska ta tag i det till helgen....

Stannade till i Fagersta och tog med kina mat hem..Åhhh så mumsigt, fast fan vilken bauta portion jag fick, det hade räckt med ½....Men jag lyckades nästan stånka i mig hela.

Problem med kärleken är det oxå...Inte för mig med för andra jag känner.


Är det inte meningen att när man är i love i någon så ska man vara på rosa moln för det mesta...Inte ha det drygt och må dåligt. Jag tror inte heller på att man ska försöka ändra på folk så att dom passar bättre in med hur man är själv.....Att ge varandra känslor ska väl inte vara så himla svårt, det verkar vara att respektera varandra som är det svåra. Att våga stå för saker man säger och våga lyssna på vad den andra har att säga är hur busenkelt som helst igentligen. Viktigt är oxå att någonstans mötas på mitten, så att bägge får både ge och ta.....

Eller så är det helt enkelt inte meningen att det ska vara ni 2 nu......

Deep talking...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0