HUR ÄR DET MED ÄRLIGHETEN...???

Så var det beställt och klart.....Turk resan till i vår/sommar eller vad man kallar det för i slutet på Maj.

Åhhh satan vad det ska bli skönt att få komma iväg och slappa häcken av sig....Den är i och för sig ganska så slapp redan.... häcken alltså !!!.   Men man får väl göra lite rumplyft, hundpinknings övningar och kniiiiip här ett tag framöver så den inte hänger ner i sanden när man går...Jobbigt läge att få 2 skidspår efter sig av hängskinkorna som alla (ungarna) kan flabba rått åt.....

Vi är lite små råa i tonen här hemma måste jag erkänna....Är man ful får man veta det, fast man får oxå veta att man är små snygg ibland oxå....Det händer alltför sällan kan jag tycka. Fast det är väl bara att inse att man passerat det stadiet när bygg gubbarna visslade efter en.....Och att det nu mest är katten Rune som uppskattar mig...Fast det är ju i och för sig bara för att jag ger honom tonfisk.

Ärlighet är bra tycker jag, ibland svider sanningen värre än salubrin i skrubbsår och det vet man ju hur jädrans ont det gör. Men nog kan det vara bra att våga stå för vad man tycker. Det fick jag minsann allt göra i skolan jämt kommer jag ihåg. Jag var den som alltid fick säga åt lärarna vad alla andra inte vågade...Och det gjorde jag utan att tänka på följderna. På den tiden så var slicka röv ett bättre alternativ för ett bra betyg än att ifrågasätta och vara allmänt obekväm....Inte så där skit många 5:or i mina betyg kan jag lova....

Kom in på det där med ärlighet för att jag kollade på fuskbyggarna i kväll på tv:n......Stackars satar som måste leva i missär efter att ha haft med idioter att göra....Vad vet dom där jävla mäniskorna som lurar hela familjer ner i helvetet om ärlighet ?? Inget !!!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0