CYKELBRALLA.........IGEN ???

Var till Borlänge på eftermidagen för att hitta en svart matta. Vill ha vitt och svart i vardagsrummet nu. Men det var dåligt med svarta mattor, fanns nått fult som jag inte ville ha om dom så slängt den efter mig....Får väl bli Ikea någon dag i stället....

För engångs skull köpte jag något åt mig...Lite klädtrasor som jag fastande dirrekt för, och när jag inte hittade några boots som jag igentligen ville ha så fick det bli kläder i stället.

Tänk att det ska vara så innibänken svårta att hitta några snygga boots. Vet precis hur jag vill att dom ska se ut, men det verkar inte som om dom tillverkat den modellen än. Får väl gå med Foppa tofflor i sommar igen  =(

Hahaha tänk vad konstigt modet är.....Jag har alltså köpt cykelbyxor(?) ...Cykelbyxor hade man ju för 20 år sedan och nu har jag införskaffat mig ett par igen..Helt sjukt, trodde aldrig att jag skulle använda det fula plagget igen...men men, nu har jag minsann ett par för 49 spänn(!) att vara good looking i till sommar`n ...

Undrar varför dom var så billiga ??? Kanske för att det bara kommer att vara jag som går i sådana..hahaha men det gör fan inget..

Hittade en kjol på vrålrea oxå...Annars hade jag inte köpt den. Har letet länge efter en sån där tyll mojjäng i puderrosa, och plötsligt händer det....Åhhh den är helt underbar...och billig. Sånt gillar jag, då gör det inget om den inte blir så flitigt använd....

Ehhhh när går man i rosa tyllkjol i Norberg...?? På festivalen kanske hehehehe

Om 2 timmar för 19 år sedan låg jag och skrek för kung och fosterland.....Då skulle Ninni ut, vare sig jag ville eller inte. Och jävlar vilken förlossning. Mer om den blir det i morrn för då är det hennes födelsedag. Min förstfödde, mitt hjärta och mitt allt (gäller även den min andra puppa)

För 19 år sedan viste jag inte vid den här tiden vad som skulle komma....Att jag skulle få en liten tös som skulle skrika i 4 månader i sträck, men som skulle ge mig så mycket glädje att jag inte kan skriva ner det med ord....

Fast HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU vilken förlossning

Ska börja som Kenza...visa klädköpen hahahahaha. Alltså kolla in cykelbraxorna, blanka med spets, blir fint till bleka tranben i sommar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0