ATT HA DUN PÅ SKALLEN.....UTAN ATT DET ÄR PÅSK

Frissan på morgonen....Åka dirr till jobbet = inget vidare

Man ser alltid ut som en idiot efter ett frisa besök, så jag önskade att jag vart bagare så jag hade kunat dra på mig en bagar mössa. Nu var det bara att bita i det sura äpplet och visa upp sitt nyplattde och duniga hår...alla skrattade åt min look. Men det får man väl bju på...

Skulle man springa eller skida idag...?? Var så trött när jag kom hem och så blötsnö/regnade det ute så jag tog och gjorde en hemma gjord pizza och degade i soffan istället....höhöhöhö

Nu blir jag själv i 4 dagar så man får väl kuta hela kvällarna...till Myntgrillen  ;)

Så var det bondjäntan som vaknade upp under spenarna på en ko och utbrister......Lugn lugn grabbar, en i taget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0