INGET DRAG UNDER DOJJORNA IDAG HELLER....=(

Vem vill inte ha en julafton som Montazami familjen i Holywoodfruar???

Här köps inga onödiga prylar och utan bara typ en dyr julklapp var...jaja förutom den nya bilen som den ena dottern fått bara ett par dagar innan...

Har aldrig sett ett sådant hav av julklappar....Undrar då hur det ser ut när det är mycket av klappar????????

2:a springturen för i år var ungefär samma straff som den i torsdags.....Fatta att man ska årka springa intervaller och backträning...Som det kändes idag så kommer jag att vara glad om jag klarar att springa milen under 2(!) timmar här framöver......Och det värsta är att det är så jävla piss tråkigt att kuta när det är tyngre än tyngst.

Cowbojjsar stil när man går i morrn igen antar jag......En fullskiten sådan till på köpet

Inte kan jag hänga med till Skellefteå heller på sista Cupen. Riktigt jävla kast det. Får väl vara hemma och vandra runt som ett UFO och undra hur det går däruppe...Riktigt surt är det !!!!!

Jag ska tröstäta Ben å Jerry hela helgen värre än en deppad Torsbyjänta




Och efter det så måste jag göra mååååånga sådana här.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0