STÄDAKUTEN

Är i Torsby och helt plötsligt så är man i städbranchen 24-7.......

Här finns det att göra för den som vill. Felice hade inte diskat sen före sportlovet = spränga bort maten från porslinet och tvättstugan har hon nog inte besökt sen i höstas....= tvätthögar större än Hovfjället...

Ninni s kattusling Krösa håller på att tappa all vinterpäls så det ser ut som ett svarthårigt arsle i hela lägenheten....hår överallt = Jag damsuger tills nästan satan löser av mig....

Men nu är bägge lägenhetrna i klass med repotagen i Sköna Hem tidningen......Jaja nästan ialla fall

Har även efter all tvagning hunit med att ta årets 1:a löptur.....Fast det kändes som om jag aldrig i huvudtaget  kutat i hela mitt liv....Hur kan det bli på det viset när jag åkt skidor värre än Kalla hela vintern..??? Helt plötsligt har jag kondis som en övergödd gris....Trodde det bara var att studsa på...Efter 10 minuter tittade jag på klockan bara för att se att min puls låg ungefär lika högt som när man åker uppför Håberget...185 slag, men för fan och då hade jag ett tempo som påminner om när Viktväktarna är på tur....skrämmande

Är inte sugen på att ta några flera springvändor..kommer inta att varken kunna gå eller sitta i morrn känner jag...

Det har vart tårar här nere över tråkiga saker. Tur att man är på plats när det händer. Ibland måste man ta beslut som är jobbiga för stunden, men som kan leda till något bra i slutändan. Fast jag lider med er och kanske det går att lösa trots allt.

Måste få avsluta med något kul oxå......Fjällmanskan grattis till den stora bedriften att gå vidare i eran affärside...Nu är det fan i mej du som ska bjuda på fika......eller hur

Puss och kram till mina ungar.......Älskar er fast ni är bökiga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0