BLÅSIGT VÄRRE......

Hemma igen efter några dagar i Glada Huddik.....

Har nästan blåst bort allt vett ur huvudet där uppe...FAAAN vad det stormade på stadion och kallt som attan fast det var plus grader...Mycket knepigt.

Skönt att komma in på dagarna när man stått ute och fått peruk och kläder nästan bortblåst från kroppen.... 

Här kommer min väder liga....

10 poäng.......25+ och molnfritt = steek på stranden
 9 poäng.......7 - och strålande sol = steek på skidor
 8  poäng........20+ och lite moln = Fortfarande steek på stranden 
 7  poäng........20+ och ljumm kväll = löptur kl 22.00 på kvällen
 6 poäng.........10- och molnfritt =  pimpling med korvgrillning
 5 poäng......... 20 + och varmt regn = Hm kanske en shopping tur
 4 poäng......... 10+ och molnigt = kanske en cykeltur med vantar
 3 poäng..........0 gradigt och blötsnö = Chips å dipp dag
 2 poäng......... +5 och sol, halv storm = Huddik every day tydligen
 1 poäng..........32- = Åsarna... jävla likbod
 0 poäng.......... 12+ innomhus = Logi i Åsarna...jävla likbod 2
Inte enns nära......2+ och ösregn i December.....Vad är vintern ????

Idag fyller Ninnis kära pojkvän 20 år......Vilket innebär att man rusar ner på bolaget DIRR i morse..hahaha jag gjorde oxå det kommer jag ihåg...Moget

Hur som helst GRATTIS Olle

Och jag måste få vara lite mamma stolt över min lilla skrutta som åkte sitt bästa lopp denna säsong idag. Puss och kram gumman vad glad jag blir att det äntligen gick bra för dig....HÄÄÄÄÄRLIGT !!!!

Stolt ska du vara idag.....


Och tonåringen som blev 20 idag......Grattis Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0