UT MED SKITEN......Å IN MED NYTT

Herregud satt halva förmidagen vid datan och skrev ut ett viktigt brev....Jag har så himla svårta att skriva på tangentbordet, det tar 100 år att hitta alla bokstäver och så har vi det här med formuleringen....Det är inte mitt starkaste kort.

Efter det enerverande passet så fick det lov att bli en fika på byn men the family....

För sen skulle det minsann städas i garaget hade Hasse fått för sig. Jag avskyr detta garage och vistas så lite som möjligt i detta mögelhål, och ska jag vara ärlig så skiter jag i om det är stökigt där oxå....Fast för Hasse som är där jämt och vallar och dricker öl så är det ju liksom som ett andra hem hahahaha.

Nåja nu fick vi i alla fall iväg en massa skit till Returen, så nu vi kan fylla på med nytt igen. Det brukar bli så när det blir lite halvtomt på något ställe. Då passar man på att fylla upp igen med nått annat.....

Inga stora utsvävningar i kväll inte. Laddar för skidtävling i Gästrikland i morgon så intaget av rusiga drycker har vart sparsamt.

Fick ta fram stooora skämmskudden när jag tittade på Skavlan i kväll....Ja men fy fan vad pinsam den där Torsten Flink var.....Påtänd är bara förnamnet och dom andra gästerna såg ut som om det landat ett UFO. Och frågan är väl om inte ett UFO haft mer innanför pannbenet ??

Säger bara en sak Marit Björgen....Snacka biff. Dom överarmarna skulle jag mer än gärna vilja ha och bryta i till sommaren i ett linne.....Höhöhö Känns som om man måste klämma Håberget ett antal gånger per dag för att åtminstonde komma liten bit på väg till dom där biffarna. Så jag håller till godo med mitt sladdriga gäddhäng i stället. Känns som om det är ett skönare alternativ..   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0