TELIA VAR GOD DRÖJJ...........

Slapp dag med inslag av irritation...

Sitta i Telia telefonkö i över en timme bara för att få höra att det kan jag inte hjälpa till med, jag kopplar dig vidare.....och vidare..och vidare..osv

Fast efter mycket kopplande och pratande med en massa folk så vart alla mina ärenden avklarade...phuuu

Skidade i det härliga vintervädret på eftermidagen med bägge gökarna.....Kommer inte ihåg sist vi gjorde det, eller jo förresten, det var ju före jul när Fagersta Posten var ute i buskarna och knäppte kort.

En backträningstur med nära döden upplevelse i Håberget..Satan vilken backe det där är alltså, men sen är det skön åkning hemöver. Var så skönt att jag fortsatte ett varv i Nordansjö oxå.

Faaan nu häller jag på att missa mästarnas mästare......Helt glömt bort att det började idag!!!! Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0