SYND ATT TA DET LUNGT........

Torsby tur å retur.....

Ner till Värmland i går och hem till Västmanland i dag.....

Fast jag hann med en del på några fattiga timmar jag var där...Tex göra slingor på Ninnis kompis, leta på alla affärer i hela(och då menar jag hela) Torsby efter strimlad skinka. Fanns ingen, åka dyr Mercha med någon Magnus och köpa hårfärg på Ica med Ninni skompis, dricka födelsedags kaffe och laga mat. Gå med alla(och då menar jag alla) tomflaskor efter kalas till en glasiglo, försöka montera ihop en vattenpipa(?), damsuga Felices lägenhet och även diska där, hälsa på Ninni på hennes praktikplats på badhuset, vara ner med stavar till skidförådet i skolan och det drygaste..att få lyssna på Westlife 4 gånger på Felices snozze halv 7 i morse...osv osv

Allt går i 110 knyck...Till och med hem stog hastighetsmätaren på 110 (Forrrrden går inte fortare)

Slut på skidsäsongen är det oxå.....

Blir konstigt som vanligt i en månad.....Sen börjar barmarksträningen igen. Och det är då som jag kutar ifrån Felice för glatta livet och hon blir argare än värsta dampungen  hahahahahahahahahahahaha




Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Vila får man göra på hemmet vet du väl....(och på lördagkvällar med vin och chips). Livet däremellan är sällan så lugnt när det finns barn inblandade...oavsett ålder har jag förstått. Grannen, som har fyra utflugna barn, säger att det alltid är något.....så suckar han tungt med ett snett leende.

2010-03-30 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0