NYKLIPPT Å FIN......NÄNÄ

Frissa besök med Felice idag.....Hon såg ut som om hon klippt sig själv efter att ha tagit ur löshåret.

Tvingade ungen att klippa sig..Det var nästan som förr när dom var små och skrek i högan sky när man nämnde ordet.... frisör. Med våld släpade man dit den som såg mest ovårdad ut för tillfället, och frissan fick till nått som oftast såg ut som pottfrilla.

Utom den gången när jag vaknade och såg att Ninni friserat sig alldeles själv, dagen innan vi skulle knäppa atelje foton.....Då visste jag inte om jag skulle grina eller få damp. Har ett svagt minne av att jag genomgick bägge stadierna faktiskt....

Hur som helst så vart ialla fall Felice klippt och fin idag...enligt mig. Enligt henne själv så ser hon ut som en... idiot Jävel !!!! Och nytt löshår ska i BUMS !!!!

Var till Avesta en sväng och kollade runt lite på eftermidagen. Idag blev det 5 tekakor i inköp

Ninni ringde och berättade att hon vart på någon slags intevju om ett jobb på en Pizzeria i Torsby...Hahaha jag riktigt ser henne framför mig knådandes med degjäkeln och med telefonluren under hakan sägandes....10 minoter en kvart!!

Fri pizza till sommaren kanske....svider fint på bilringen

Här kommer en klurig fråga......Hur kan man se att en bil kommer från Kina ?? Jo på rishögen     mooohahahaha

Kommentarer
Postat av: lotta Potta

Du är en jvl på att inhandla bröd.....



Ha en skön helg!



Lilla Lotta Potta

2010-03-05 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0