NU VET JAG ATT JAG HAR 2 LJUMSKAR........

Inte vart det nå kuta idag inte.....Mina ljumskar påminde om att jag skulle nog ha slutat åkt skidor efter 2 km igår och inte efter 2 mil....

Däremot så blev det en fika på cafe....och det pallar man ju med.

Vårat hus håller på att ramla ihop efter all snö som rinner ut efter väggarna. Har en doft inne vårat skafferi som påminner om gamal jävla jordkällare med en massa rutten potatis i. Fick lov att gå till hyresvärden och tala om att det var nog dax att göra nått eftersom  även väggarna börjar spricka inne i vardagsrummet och på toan med....

Blir väl ett stort brak här på Malmgatan och så får dom börja gräva fram oss.... som i Haiti.

Styrelsemöte i Västerås hela kvällen......gaaaaahhhhhh vad tråkigt.

Hann precis hem till Hollywood nissarna......Ja jävlar det fanns en Montazami mamma oxå som var och hälsade på i Hollywood. Det var en grym upplevelse att se 2 montazamizar som pratade precis lika och såg på pricken likadana ut, fast den ena var äldre förstås......Tänk att det finns 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0