MIN FÖRSTA.......

Hemma i Norberg igen....Hur tråkigt det än låter så är det sant.

Jag går som en babian efter springturen igår. Fick till och med fråga Felices tränare Johan vaaaa fan det var för fel på kärringen...Otränad sa han..!! Määääh, det var inte det svaret jag ville ha dirrekt. Fast han har väl rätt, han ska ju veta om nån....

I morrn bär det i väg till Faun och kolla på skidor....Fränt att se riktiga skidåkare in action, istället för otränade gamla kärringar....höhöhöhö

Nu ska jag hålla tummarna för att den där jäkla Willy åker ut Lets Dance....Det är dax nu.

Måste även få berätta att jag för 1:a gången ätit Torsbys största tröstglass i dag..Ben and Jerry. Det är så här att när flickorna är olyckliga i Torsby så tröstar dom sig med en bytta med Ben and Jerry glass, ni vet den där riktigt s v i n dyra....49 spänn för en ½ liter.....I dag har vi smaskat i oss här hemma och jag kan med gott samvete säga att den var riktigt god. Värd varenda krona....och om man är lessen så är den som bomull på hjärte såren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0