MÅNGA STADIER ATT GÅ IGENOM........

Tävlingen idag.......Efter 100 meter sprutade mjölksyran ur kroppen = Tempo som en sängbunden långvårdspatient

Melodifestivalen idag......När Neo eller vad han hette blev utröstad, fick jag oxå mjölksyra. Och när Kallle Moreius gick vidare så var jag så jävla förbannad att jag nästan fick en stroke.....Och som pricken över i så åker även mina Favvosar Alzacar ut, då var det sååååååååååååååååååååååååååååå jäääääääääääääääääääävla nära att jag slet av mig kläderna och sprang naken runt Myntgrillen(kiosken i byn) och vrålade ut min besvikelse.....

Fast då hade jag väl blivt med i Fagersta Posten på Måndag...Och jag vill hellre vara med där för att jag vunnit tjej vasan om jag ska vara ärlig.

På tal om vasalopp.......

Jag ska upp och kl 7 i morrn bitti för att sätta på mig understället och äta en jäkla frukost för att årka åka ett vasalopp framför tv:n.....Och jag kan bara önska Jimmie lycka till på färden...och i år vill vi alla i släkten se att du vinkar till oss i tv:n om du ligger fram och är lok i  igen....Kör så det ryker ung jäkel

LYCKA TILL I MORRN JIMPA. VI HÅLLER PÅ DIG ALLT VAD VI ORKAR SKA DU VETA.....INTE HELT FEL ATT SE NR 13(SOM DU HAR I VASALOPPET) I SAMMA POSITION SOM HÄR......MED ALLA BLÅBÄR BAKOM SIG   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0