KOM KOM KOM MELLAN SOM SOM SOMMAREN HÄNGER SIG KVAAAAAAR

Jag har fått nått fel i skallen...Spelar Timotejs låt som en värsta idiot härhemma. Och däremellan varvar jag mellan Man boy och alcazar...

Men jag kan villigt erkänna att jag inte lysnat en enda gång på kalle Moreus

Och det mest pinsmma är att jag kan snart hela texten på Timotejs vansinningt kuliga låt. Blir väl nånting som spelas i oändlighet uppe i Älvdalen till midsommar kan jag ana...Och det vore väl faaan om inte jag skulle vara kung på den tills då...hahaha såååå piinsamt

Mina skidor var så bakhala idag att jag trodde Hasse vallat med nylonstrumpor.....Sjöblöt i svett, ilska och ryggont så slängde jag in dom jävla brälapparna i skuffen efter 45 minuter och pös hem...!!

Men alltså,  Familjen annorkunda i Turkland.....hahahahahaha känner paniken komma när jag ser att dom knapt hinner med planet...och då ska brodern köpa snus först..say no moore. Dä ä Älvdalingar det..Inge stress där inte...

Hollywood fruar.....Kan man bli skönare än Montazami... ?  Så riktigt flummig, halvblåst och exposed som hon säger så finns ingen som enns kommer i närheten. Släng dom där andra överfixade stonefacen åt skogen och visa mer om den bantande ostkroksätande Montazami i stället...

Turkafton med en efes och momsig mat...magdansen hoppade jag över
 
Jaaa vad säger man.....inga jag känner ialla fall   ;)   fina familjefoton..seriösa liksom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0