JAG ÄR EN SOCKERBAGARE......

Här sitter jag i min ensamhet och undrar om jag ska fixa räkningar, koka the, äta upp resten av Ben&Jerry glassen eller kanske kolla på den där nya svenska polis serien som började förra torsdagen....kanske jag ska ringa min lillasyster...fast då blir jag sittande i timmar och prata....

Äh det känns som om att Ben & Jerry alternativet är det som lockar mest...ihop med tv:n

Fikat har jag gjort idag så att jag nästan storknat....

Först har jag bakat som värsta bagarkungen..Började med mjuka pepparkakor för att sedan gå över till blåbärspajjer med vaniljsås....Jäklar vad jag har slickat bunkar idag  hahahaha. Sen måste man naturligtvis smaka på alla fantastiska bakverk. Min mage stog rakt ut när jag åkte från jobbet. Är det någon som knystar nått om att jag ser gravid ut så kan jag dementera dirrekt...Det är kaksmet

Efter jobbet åkte jag ner och fikade med Hellkvisten på kafe kaka...Det blev lite kämpigt att klämma i sig ytterligare sötsaker...men jag kämpade på  ;)

Tror jag hoppar över winerbrödet till kvällsfikat.....

Felice ringde och hetsade upp mig ifrån Skellefteå.....Öjjjj det är 20% på allt inne på Gina Tricot här !!!

Faaaan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0