HUSET SOM GUD GLÖMDE DEL 19

Jaha så var man ensam hemma.....

4 dagar som spelar på mina nerver....Grannen jobbar eftermidag och jag är helt själv i hela huset...HUUU!!!

Jag har aldrig vart mörkrädd, men efter att den där jävla dåren var in i vårat garage mitt på blanka dagen så ilar det i magen på mig när jag vet att jag är alldeles ensam i hela hushelvetet....Skulle vilja ha 17 lås på dörren och Wilma i livet igen...Nu har jag 2 idiot katter som springer runt i lägenheten och skiter fullständigt i om det kommer in en påtänd dåre. Jag tordes knapt gå ner och hämta in Rune nu på kvällskröken när jag viste att det inte var låst nere i  trappingången....

Nu är alla dörrar låsta och samtliga katter inne och jag har precis tittat på spökprogramet  Det okända på tv:n, så nu är jag extra mörkrädd....Får väl dra täcket EXTRA mycket över huvudet i natt..

Tog en låååååg promenix med min polare Nettan på eftermidagen...Jösses vi var ute i 2 timmar och plaskade runt i snöslasket. Skönt och kul, vi har inte träffats på länge så vi hade mycket att snacka om...

Jo just ja..Har vart och hämtat nya cykelkläder till mtb säsongen sätter igång igen...Då blir det att ha babian arsle i ett par veckor innan man skavt till skinkhalvorna så att dom tål lite tunnt sadelskinn återigen...dryyygt

Kvällens meny...är man alone så är man   =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0