EN VOVVE PÅ VIFT.....

Ett snabb besök i Avesta för att inhandla födelsedags present till Ninni idag.....Om jag hittade nått, Jorå

Fast vi har lite olika smak på saker å ting, hon och jag så vi får väl se om det är nått som duger...

På vägen hem så var det veckans kö i Spännarhyttan...Vad har hänt här så tänker man?? Och då plötsligt kommer en stor och då menar jag STOR hund springande lös mitt på vägen, med en matte hysteriskt ropande och kutandes efteråt. Ingen bil kunde köra för att vovven sprang allt vad han orkade mitt i trafiken och ville inte bli fångad alls. Ekipaget försvann i kurvan mot Hökmora såg jag i backspegeln. Det var ingen som vågade gå ut och hjälpa till heller, alla satt och tröck i sina bilar...Tacka fan för det när hundrackarn var lika stor som en shetlands ponny nästan.....Hoppas den klarade sig ialla fall.

Sen har jag vart duktig och bakat bullar i kväll......Och missade totalt Mästarnas Mästare bara för det !!!!

Måste visa bröllops sviten vi hamnade i på Böle Gård i Huddik.......hahaha romantiken flödade bland vallaburkar och svettiga superunderställ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0