EHHHH VART ÄR MIN BÖSSA.....?

I natt har jag tittat på ett riktigt kuligt program......

Jag skrattade så jag höll på att ramla ur sängen.....Vad kan det ha vart måntro ???

Jo, OS Paralymics har ju börjat och jag kom in mitt i en skid skytte tävling för blinda..?? Jamen ni hör ju själva.....

Jag blir så otroligt imponerad av alla dessa handikappade idrottare som gör det ena bragden efter den andra. Så jag blev ännu mer häpen av att det faktiskt fanns en gren som denna för dom blinda....

Men vad jag skrattade åt allt tok som blev. Dom ramlade åt höger och vänster, följeslagaren hann inte med den aktive(?) och det krockade efter målgång och det roligaste var när dom skulle spurta mot varandra.....Hur fan spurtar man i total mörker när man inte vet hur långt det är kvar till mål och var är motståndaren igentligen????
Och så hade vi den killen som stannade innan mållinjen och trodde han var framme.....Följeslagaren som redan gått i mål bara vrålade.....SKIIIII A LITTLE BIT MOOOOORE... Hahahhaha så jävla klockren underhållning.

Fast jag är som sagt riktigt impad på att dom fixar att skida/skjuta i nattsvart miljö

Jag hade fullt sjå att åka själv idag fast jag är fullt seende.....Plågade mig runt 2 mil i blankisiga spår och när dom inte var det så var dom fullsmetade med skit som fastnade i klister helvetet.......

Svettig som en gris och arg som ett gäng jordgetingar fick jag tillslut ge upp och ringa Hasse...KOM FÖR I HELVETE OCH HÄMTA MIG. En skön solig dag blev till den värsta jävla skidturen EVER !!!!!!

I morgon ska jag ta ut löparskorna och få svinont i låren av 1:a löpturen på flera månader....Och undra varför pulsen ligger på max hela tiden....Dryyygt. Får väl varva skidor och kuta ett tag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0