TUNGT....

Aldrig har väl mina ben vart så TUNGA som i morse när jag tog årets 1:a mtb tur....Jösses, har inga ord för smärtan i mina knän och vader....hela jag förresten, gjorde ont. Nää bättre att måla gamla möbler =)

Jag målar på allt jag får tag på, snart hämtar dom väl in mig på någon sinnes undersökning för allt målande.....Fast det blir ganska fint vissa saker måste jag ju samtidigt få skryta om....

Idag när jag hade stortvättat massor av sängkläder och hängt ut.......så började det naturligtvis att regna. Det är så fantastiskt jävla konstigt, det inte har regnat på evigheter....men när jag hänger ut skiten på tork så öppnar sig alla portar och det vräker ner..dirr

Kollat på tennis finalen i Franska öppna....Synd att det inte gick, men men nästa år så är det 3 gången gillt..

Mina stora bebisar har vart lite kravliga i Torsby i helgen.... Den ena har haft feber och den andra vart på akuten i natt för magsmärtor inkluderat rallybajjsar.....

Men nu tror jag att dom är på banan igen...Tunnisarna  ;)

Nu är kaggen+dajmen under kontroll igen......
 

Och febern är nere på 37 igen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0