TÄVLINGEN ÄR I GÅNG......VEM FÅR SNYGGAST LÅDA ??

Idah har jag brukat jorden...Alltså satt blommor i 2 blommlådor och införskaffat en tomatplanta som dessvärre redan ser halvdö ut.....

Jag har alltid velat haft ett växthus. Ett litet ett så att man kan joxa med lite plantor och frön...Nu bor man granne med OK så det kommer inte att hända. Här finns knappt plats att så ett solrosfrö enns..sååå värdelöst.

Jag och Hasse tävlar om vilken blomlåda som blir finast..Han köper och planterar i en egen och jag grejjar i min, sen får vi se om en månad vem som har den vackraste....Det brukar bli jag(ett tips bara)

Studenten närmar sig med rally fart och faaan om det blir regn vad drygt....Tar mig neråt Torsby för balskjutsning och andra förberedelser i veckan...Ska bli kul att se alla Ninni s skidpolare i balklänningar och kostymer..hahaha så fränt. På fredag är det utspringning och sista dagen är gjort for ever i skolan....Åtminstonde för ett tag om man hittar jobb, annars är det minsann bara att fortsätta dega runt på någon högskola och ta dyra lån....

I morrn ska jag nog plocka fram mtb:n ......Kommer knapt i håg hur man gör när man cyklar, bäst att hålla sig på vägen så här i början, så det inte blir någon rejäl vurpa i skogen...Fint med gipsade ben till studenten.

Här kommer lite bilder jag lovade från semestern

HUUU SKA MAN VÅGA SIG I......???

 FELICES MIN TALAR SITT TYDLIGA SPRÅK OM VÄRMEN I HAVET....HAHAHA


SEN MÅSTE VI DRICKA SEMESTER DRINKAR.....



ÄCKLIGA SOPTUNNOR SOM MAN INTE VILL TA I.....

SEN VAR DET GYMPA VID POOLEN.......


BEBISARNA LEKER PÅ.......

HELA BREV INKASTET SYNLIGT.....


SEN LIRADE VI TENNIS........


SPORTDRYCK MÅSTE MAN HA PÅ CENTER COURTEN......


BEACH VOLLYBOLL HANN VI OXÅ MED.......


OCH RUNDPINGIS......


HATTAR VART DET HANDLAT VID BORGEN.....SÅÅÅÅ BYFÅNIGA ATT DET INTE FINNS


TOG ÖVER RESELEDAR ROLLEN NÄR DET INTE FANNS NÅGON LEDARE I BUSSEN.........VILKEN DÅRE  HIHIHI


GJORDE EN BOLTARE VID STRANDEN......


LÅG UNDER PARASOLLET OCH JÄSTE.......


LEKTE TOP MODELL.....OCH MYCKET MYCKET MER.....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0