190 I PULS.....RING 112 ELLER FONUS

Fika i dag med min kamrat Hellkvist..Och faktiskt så kostade jag på mig fika bröd, någonting jag inte är så där jätte förtjust i. Det fick bli ett choklad hjärta med nötter....

Sen har jag kollat av med Hedin om allt är grönt med att låna kärran i morgon natt.....Då bär det av till Torsby med extra mycket packning igen. Vi susar i väg när Hasse slutat jobbet efter kl 22.00...Fint att dunka i väg den tiden på dygnet, kommer att anlända Torsby vid 2 snåret kanske....Dryyygt

Denna gång ska vi nog försöka ta en sväng om på Factoriet..hahaha pubis stället i Torsby. Får se till att ta med en magtröja..höhöhö

Nära döden upplevelse i kväll på spring turen....Sprang en mil på Engelbrektsloppets spår = Runt Håberget.
När jag kommit uppför back jäveln så skrek min pulsklocka högre än när jag cyklade över  snoken häromdagen, min maxpulsls är 190.....Då är jag färdig för Fonus kan jag medela. Idag hade jag 189, dom sista 100 metrarna, som för övrigt känndes som en ½ mil. Jag kunde varken andas eller hålla farten...men upp skulle jag, och tamefan det gick. Det underlättade INTE att jag hade Marlena Öhrmans vinnare av slagerfestivals biten i lurarna just då heller. Skulle behövt haft Green Day eller nått.....20 meter till och jag hade väggat, jag lovar.

Jag saknar mina tjejjer....Men på fredag får jag träffa dom igen

Mina puddingar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0