ANTIK RUNDAN....

Jag målar möbler som en galning här hemma......

Målat en soffa som bara var sååå skit ful innan att jag till och med fick den när jag var och köpte en byrå av några Nissar i Västerås....TA SKITEN sa dom, du får den bara vi slipper se den!!! Hahaha och gratis är ju som sagt gott, så jag slängde in soff uslingen i bilen oxå.....

Men nu så är den så satans fin och omklädd att jag nästan skulle kunna ta den själv.....Fast det blir väl Ninni som får den stora njutningen att ha den i sin nya lägenhet....

Nu ska jag ge mig i kast med ett skåp som är fulare än röven på en gamal Polska.....

Tjohooo Torsby fick en Cup tävling i vinter..Ska bli sååå skönt att slippa åka 100 mil för några dagar. Och Felice kan sova i sin säng...och jag på soffan   ;)

Tagit tag i motionerandet igen....Gaaaaaaahhhh !!!!  Tog en lökig(svettig) mil på kvällskvisten och det var så där lagomt tunga ben efter 8 km, fram till det så var jag ganska snärtig...Om jag får skryta upp mig själv lite.

Så här fiiint kan det bli när Peter får fria händer med garneringen på jobbet......Hm vad ska jag ta och piffa till kycklingen med ??? Jo, jag tar en citron vettja....


Tar en bad bild oxå....Jag har 2000 mer bilder som kommer framöver

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ser superhärligt ut, fn jag måste till Solen....leta resor, men hur svalt är det i juli när vi har semester......hm



Have a nice weekend

2010-06-04 @ 22:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0