2 TIMES TODAY

Eftersom jag inte tränat på 20 år känns det som, så fick det bli 2 pass idag (?)

Upp på morgonkröken och lufta mtb:n och nu har jag precis kommit hem från ett grispass med backintervaller.....I morgon blir det 3 pass, not!!

Konstigt nog så var jag ganska pigg i tranbenen, trodde att jag skulle släpa mig uppför backarna. Men ack vad man kan bli lurad.

Slötittar på fotbollen, är inte så värst intreserad. Däremot såg jag att det var friidrott på lördag kväll och då brukar jag vara gjuten framför burken.

Ryktet når mig ända från Torsby att det är snyggingar där nere på besök från karlstad....När till och med Henrik erkänner att någon är snygg.....DÅ är man snygg. Hahahaha    snygg, brun och jättesnäll = i bland händer det   =)

I dag har jag även "bara" målat 2 gånger

På jakt efter en fin Harr eller öring....


Och så måste vi hoppa...överallt


På berg och över stock.....som gaseller


Så var spelet igång.....


......Det vinnande laget. Damlaget så klart ;)     fin midsommarklädsel vi ligger inne med


Uppställd och starklar i Elitledet....Given plats, för några i släkten ialla fall, kanske inte för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0