SLÄGGAN KOM MED DUBBLA SLAG.....

Panik huvudvärk i Västerås idag.....Trodde jag hade fått den där Horthons skallebang(eller vad den nu heter)

Fick nästan lov att gå ut ifrån IKEA....då är det illa. Tog en pizza slize och en stoooooor dricka i kiosken utanför och då var det bättre en lite stund..För att bli 17 gånger värre när den återkom en ½ timme senare. Bara att åka hem och slänga sig i soffan i en timme full med alvedon och en filt över huvudet.....Tror att det kallas att nästan få migrän eller så var det det....Skit samma ont gjorde det ialla fall.

När jag kvicknat till en aning så fick jag lov att börja måla ett bord som måste med ner till Torsby i helgen.....Hade verkligen ingen lust med det, men det var bara att hugga tag i penseln och köra igång. Fy det tog nästan 1 ½ timma att grunda och vips så var klocka nästan 9 och det var bara att gå upp och göra kväller....

I morrn ska det färdig strykas

Träning.....Ehhh har nästan glömt hur man stavar till det

På gång med the family......flugfiske i älven


Storfiskaren......NOT


Kvälls fiske med korvgrillning....


Sen bestiger vi Älvdalens högsta berg(tror jag) Här blåste det storm

Åhhh så lika..eller kanske inte  hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0