JAG JAGAR VIDARE I ORMLANDET.....

Det kommer att sluta med ett bett i vaden när man går för att fika på jobbet......

Det kryper värre än i en myrstack på mig varje gång jag tittar ut genom fönstret...Mmmm, mums mera orm.

Skulle vara extra modig i morse när jag kom för då stack det ut ett helt gäng med ormskallar som glodde på omgivningen = MIG !!!  Men när jag hängde ut genom fönstret och skulle knäppa så pös dom flesta in under trappan för en liten stund.......För att senare återvända, men då hade jag fått nog av dosen orm för denna dag....BLÄÄÄÄ.

Ninni och hennes kompis Maria från Torsby är här på besök...Haft grillafton och myst på ballkongen. Vi satt 6 st ihop klämda som värsta sardinerna på vårt lilla blåsiga utehäng...men finns det hjärterum så finns det stjärterum... I morgon bitti är det dax för ungstackarn att få en bauta spruta i röva igen...Denna gång så fär Hasse ställa upp som stöd...själv har jag den stora "turen" att jobba så jag slipper.....Phuuuuuu !!

Kanske det blir det Hasse som får bäras ut på bår....han som är så sjukhusrädd.  hahahaha

Måste oxå skryta om min söta svärson Henrik som fixar käk och tömmer diskmaskin och donar när han är hemma här själv på dagarna.....ordning på den grabben. Fast när jag frågade om han gjorde det hemma oxå, så tittade han på mig som om jag vore tokig.....Har även tvingat honom att vända sina strumpor åt rätt håll innan dom läggs i tvätt maskinen....Rena träningslägret här i Norberg för honom innan han ska flytta till egen lägenhet i höst i Järpen....hehehehe

Titta noga bredvid gallret längst ner på höger sida så ser ni en ormskalle som kollar ut....ser ut som en pinne....brrrrr



Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Jag skulle säga upp mig direkt........jisses skulle inte kunna koncentrera mig ett skit med alla ormar i närheten.

2010-06-23 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0